Simon en Karen fietsen naar Denemarken

Welkom op ons Reislog!

Hoi, welkom op ons reislog!

We vertrekken vrijdag 24 mei voor ruim 2 weken fietsen in de richting van Odense, Denemarken. We hopen onder andere door Bremen en Hamburg te fietsen en zullen grotendeels een deel van de Eurovelo route nummer 3 (Pelgrimsroute) gaan volgen. Maar als we teveel tegenwind hebben, kan het maar zo zijn dat de plannen veranderen. We gaan het zien!

Op deze plek kun je op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. We zullen, als internet meewerkt, regelmatig nieuwe verhalen en foto's plaatsen, en via de kaart heb je meestal wel een idee waar we zijn en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken, vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je met ons meereist!